Reageer op: Stel jezelf voor

Reageer op: Stel jezelf voor

Ingrid Bongers
Deelnemer

Hallo Allemaal,
Hoop dat het goed met jullie gaat?
Mijn naam is Ingrid. gehuwd 61 jaar ,twee kids, eentje woont nog af en toe thuis. de oudste woont sinds twee jaar in Amerika.
Mijn man werkt nog, zelf ben ik gestopt in 2015. Ik kreeg toen teveel klachten.
We wonen in de Achterhoek.

Ik heb al heel lang klachten. Heb heel veel verschillende diagnoses aan me voorbij horen gaan. van chronisch lyme tot schimmelinfecties, cvs en mcs.
Ach het hele rijtje. Migraine hormoonproblemen, ga het niet allemaal opnoemen, vind ik zo deprimerend:) voedselintoleranties, darmklachten hoofdpijn etc.
Afhankelijk wat de trend van dat moment was. Persoonlijk hecht ik niet aan een diagnose of hoe ze een bepaald klachtenbeeld noemen.
Het enige wat mij interesseert is hoe ik me beter ga voelen.
Ik ben ook gestopt met het bezoeken van reguliere artsen behalve als ik ze nodig heb voor bv bloedonderzoek of ter controle van iets.
Ik heb wel een goed contact met m’n huisarts hoor, maar hij kan weinig voor me doen.
ik denk ook dat mijn klachten allemaal met elkaar samenhangen ,zie het als een grote puzzel. een vicieuze cirkel die zichzelf in stand houdt
Ben heel benieuwd of dit programma mij kan verder helpen op m’n zoektocht en het doorbreken van de cirkel.

nou allemaal een goed weekend en tot februari.
lieve groet, Ingrid