Reageer op: Stel jezelf voor

Reageer op: Stel jezelf voor

Goedemorgen,

Ik ben Irene en net 49 jaar jong. Ik heb sinds jongs af aan steeds weer gezondheidsproblemen, altijd startend in de darm en samenhangend met een vorm van stress. Al ruim 5 jaar heb ik een onvoorstelbaar heftige histamine-intolerantie met Rosacea in het gezicht (ook oculair) en een heftige eczeem op mijn voeten en rondom mijn tenen, toen bloedens toe. Ik kan al jaren bijna niets eten en zie er in mijn gezicht gewoon vreselijk uit. Ik heb sinds twee jaar pijn op één plek in mijn buik en rugproblemen. Ik ben opgegroeid in een vervuilde omgeving en in een stressvol gezin. Ik woon al 12 jaar in Düsseldorf met twee thuiswonende kinderen (11 en 10). Ik ben een positief, energiek en gelukkig mens. Ik heb onlangs de diagnose “waarschijnlijk ADHD” gekregen. In het DISC-model ben ik overwegend geel met veel rood. Ik werk en doe heel veel verschillende dingen. Ik ben opgeleid tot trainer, coach en trainingsacteur. Op het moment heb ik fysiotherapie, ostheopathie en psychotherapie. Ik kijk er erg naar uit om aan dit programma deel te nemen en ik weet dat ik kan genezen.

Liefs, Irene