Reageer op: Vragen en ervaringen over Module 1

Reageer op: Vragen en ervaringen over Module 1

Joke Olsthoorn
Deelnemer

Ik heb een vraag aan allemaal. Misschien is het voor jullie al bekend, maar ik kende het nog niet. Mijn zoon die in de computerwereld werkt heeft mij een app geadviseerd, waar hij zelf heel enthousiast over is. De app heet ChatGPT. Het is een AI app. Je kan alles aan de app vragen en krijgt daar dan bijna per omgaande antwoord op. Mijn eerste vraag was of hij kon uitleggen wat complexe koolhydraten zijn en welke je niet mag gebruiken als je histamine arm, lactosevrij en glutenvrij moet eten. Daarna heb ik gevraagd of ik een histaminearm gerecht kon maken met een paar ingrediënten. Je kan dus invullen welke groenten je wil gebruiken en hij vertelt je een recept.
Ik heb wat informatie over deze app en een aantal van de door mij gestelde vragen in een Word document gezet.
Ook om welke app het precies gaat. Dit schijnt een hele goede, betrouwbare app. te zijn. Er is ook veel namaak. Vandaar de afbeelding erbij.
Als jullie willen kan ik het document naar jullie e-mail adres sturen. Ik kan dan een reply geven op de laatste mail van Lisa.
Ik denk dat we er veel aan kunnen hebben m.n. met koken.
Laat maar weten of jullie dat willen. Gr. Joke