Reageer op: Vragen over Biofilm Detox

Reageer op: Vragen over Biofilm Detox

Joke Olsthoorn
Deelnemer

Hi Lisa, hierbij mijn vragen:

Ik ben vandaag met de Biofilm detox begonnen. Gisteren heb ik eerst een Serrapeptase capsule genomen. Ik kreeg overdag geen heftige reactie. Wel ‘s middags wat hoofdpijn. Gisterenavond was ik duizelig toen ik naar bed ging en vannacht werd ik rond 5 uur misselijk en duizelig wakker. Ik heb gisterenavond wel een heel klein beetje histamine gezondigd. Ik had een soort nasi gemaakt. Helemaal histamineproof, maar van de zelfgemaakte satesaus heb ik toch wel een heel klein beetje genomen. Dat was het enige. Is de reactie dan van de Serrapeptase of van dat kleine beetje pindasaus? Dat deed ik in het verleden wel vaker, zonder reactie.

Door die reactie durfde ik vanmorgen niet voluit te gaan detoxen.
Ik ben begonnen met OKRA water en 1 probiotica.
Bij het ontbijt heb ik een kop Cistus thee + 1 tabletje moringa genomen.
Daarna ontbijt van groene groenten, rundvlees en eierdooier.

Is het de bedoeling om langzaam de verschillende pillen toe te voegen of zoals bij de moringa eerst een halve of hele, daarna 2 enz.
Of kan ik morgen gewoon alles proberen als ik vandaag goed doorkom?

Nu zet ik steeds de kookwekker voor het water en ik heb mijn 2e kop thee ook genomen.
Ik voel me wat duizelig, maar verder gaat het wel.

Ik heb de volgende vragen:
Ik slik 2 medicijnen. Een voor m’n hart en 1 voor m’n maag. Die blijf ik, neem ik aan gewoon innemen deze week. Kan ik bij de maagpil wel ook de gastrazyme nemen deze week?

Wat mag je nemen als je tussendoor erge trek krijgt?

Mag je naast de groenten en vlees en ei ook iets van quinoa of mungbonen? Om voor de avondmaaltijd wat meer vulling te hebben.

Het groen van de prei mag je die nemen? En het groen van bosuitjes?

Mag broccoli. Is groen, maar wel familie van de bloemkool?

De sole laat ik deze week even staan?

Over de Cistus Icanus thee heb ik ook nog een vraag.
Ik zet de thee in een kleine theepot. Genoeg voor 3 kopjes. Laat ik de blaadjes erin zitten voor een 2e serie van 3 koppen of neem ik liever nieuwe thee?

Het OKRA water ziet er niet uit, zo sluimerig, maar is best te drinken 🙂

Het is een hele planning, maar ik geloof dat ik het verder wel onder controle heb. Geen afspraken deze week, dus ik kan me helemaal met het detoxen bezig houden.