Reageer op: Vragen over module 2 VOEDING

Reageer op: Vragen over module 2 VOEDING

Joke Olsthoorn
Deelnemer

Hoi Lisa,
Ik heb de volgende vragen over de onderzoeksuitslagen:
Mijn schildklier is toch niet verhoogd, bijnieren-ratio: natrium – magnesium 0,33 verlaagd
De tekst eronder staat:.. door de VERHOOGDE ??? werking van de schilklier verlies je nog meer kalium.
Klopt dit?

Bij het herziene gedeelte vier laag patroon, staat dat calcium, magnesium, natrium en kalium verlaagd zijn.
Onder het kopje: kalium en natrium verlaagd staat: Calcium is normaal, magnesium is ook verlaagd.
Dan zouden er dus 3 verlaagd zijn en niet alle vier??

Dan heb ik nog wat vragen over de supplementen:
Ik moet zowel KOPER als ZINK druppels nemen. Hoewel de zink verhoogd is. Daar staat een uitleg onder. Die denk ik te begrijpen.
Maakt het uit wanneer je die 30 druppels inneemt. Het moet in water begrijp is. Kan ik de 30 druppels van beide in 1 glas doen of liever apart.

Dan moet ik ook KELP nemen. Wat is daarvoor de beste tijd?

En dan nog een vraag over de MAGNESIUM. Ik moet 3 x 400 mg nemen. Ik heb de magnesium besteld die in mijn supplementenoverzicht stond. Dat blijken capsules te zijn van 115 mg per capsule (NOW magnesium malate). Het voorgestelde gebruik op de pot is 3 x daags 1 capsule, dan kom ik nog niets eens aan 400 per dag. Meer capsules of verkeerde magnesium?

Mag ik de B12 al weer toevoegen of zit dat al voldoende in alle supplementen die ik al inneem?

Dan nog een vraag over
Vitamine B, Benfoliamine en NMN.
Die moeten ook vanaf april. Dat is het bijna.
Dus is wilde i.i.g. MNM alvast bestellen, maar die blijkt bij vitamines per post i.d.d. niet op voorraad.
Is er een alternatief?

Tot vanavond.
Gr. Joke